keskiviikko 5. marraskuuta 2014

G'day!

Hengissä yhä!
Pitää tulla päivittelemään kuulumisia ettei kukaan vaan luule mun antaneen periks tän blogin suhteen! 


Tän hetkinen sijainti on edelleen Coffs Harbour , mutta lauantaina pakkaan kamat kasaan ja suuntaan vihdoinki sinne kaikkien kehumaan Byroniin, yeah.


Kuvituksena on tänään paljon erilaisia puita, olkaa hyvä! Tiistaina mun oli tarkotus löytää Coffs Harbour Plaza, laitoin sen Google mapsiin ja matkaa piti olla vaan reilu kilometri. En kuitenkaan tajunnu kattoa, miten päin karttaa olis pitäny pitää ja päädyin aikalailla vastakkaiseen suuntaan. No ei se mitään, löysin Botanic Gardenin!


Hostellielämä on ollu rentoa, pari tuntia töitä päivässä ei riitä pilaamaan lomafiilistä. Ollaan katottu paaaljon leffoja ja oon ihan koukuttunu Breaking Badiin, toisin sanoen oon siis opiskellu englantia ahkerasti ;-) Yhen mielestä mun aksentti kuulostaa portugalilta, toinen luuli mun olevan Saksasta ja mun uus siivoojapari oli varma että oon ranskalainen.


Pääsin vihdoin tutustumaan Australian yöelämään! Päivällä katottiin drag queen -esityksiä Coffs Coast -festareilla ja illalla naapuri tarjos hostellietkoilla margaritoja. Hauskaa oli, ainakin kuvien perusteella!


Tiistaina oli Melbourne Cup, isot laukkakisat siis. Tyydyin kattoo kisoja hetken screeniltä, mut ei se ollu kauheen viihdyttävää katottavaa... Edellisessä duunissa pääsin näkemään miten huonossa kunnossa osa ex-laukkahevosista on enkä ihmettele yhtään, meno radalla oli aika rajun näköstä.


Vielä pari päivää moppausta ja lauantaina sit aamuvarhasella reilun 4 tunnin bussimatka Byron Bayhin, palataan!



4 kommenttia:

  1. No niin uusi yritys, joko tämä on jotain ikärasismia tai äiti boikotusta, kun kommenttini poistetaan :) Siis sanoin, että ihania kesäisiä kuvia. Ja hieman hämmästelin, että etkojen onnistuminen pitää varmistaa kuvista :) Ja muista nyt heiluttaa sitä moppia ahkerasti kun vielä saat, ei sitä tiedä koska sitä seuraavan kerran saa Australiassa asti tehdä. Tapahtumarikasta aikaa taas uusien kohteiden parissa, haleja!
    t. äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sorry, mistään rasismista tai boikotista ei ollu kyse, inhimillinen vahinko vaan... :-) Seuraavaks vähän lisää kesäsiä kuvia Byronin valkosilta rannoilta ;-)

      Poista
  2. Ainakin kuvien perusteella....joo just xDD ja hei, kirjotat sä sentää useimmin, ku mä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä eli nyt vähän tsemppiä! Haluun luettavaa ;-)

      Poista